E-imza Sorunu Yaşayan Kullanıcıların Dikkatine

Paylaşan Şubat 15, 2021duyurular, e-imza, ebys

“Cannot encode tr.gov.tubitak.uekae.esya.asn.cms.SignedData@ …” hatası ilgili çözüm adımları aşağıda verilmiştir.

EBYS sürüm güncellemesiyle birlikte bazı kullanıcılarda ortaya çıkan e-imza sorunuyla ilgili “Sertifika Deposu” dosyasının yenilenmesi gerekmektedir.

Yenileme işlemi için;

Adım 1: SertifikaDeposu.svt dosyasını bilgisayarınıza indirin. İndirme linki için tıklayınız.

Adım 2: Bu Bilgisayar –> Yerel Disk (C:) –> Kullanıcılar (Users)
–> “Bilgisayar Adı” –> .sertifikadeposu klasörüne girdikten sonra indirmiş olduğunuz dosyayı buraya sürükleyiniz. Karşınıza çıkan seçeneklerden “Kopyala ve Değiştir” veya “Hedefteki Dosyayı Değiştir” seçeneğine tıklayınız.

Adım 3: EBYS’den çıkış yaparak tekrar giriş sağlayınız.

İlgili adımlardan sonra e-imza sertifika sorunu düzelecektir. Düzelmeyen bir durum söz konusu olursa bizimle iletişime geçebilirsiniz.